środa, 18 stycznia 2012

Typowe babsko :P

Tak właśnie, dzisiaj będę typowym babolem.. Bez marudzenia, użalania itp..
Po pewnym czasie nawet ja mam serdecznie dosyć słuchania o swoich problemach.. W końcu każda z nas je ma...

... ale wiem na pewno że nie każda ma... magnetyczny lakier do paznokci!!! :D
czy wszyscy wiedzieli o istnieniu takowych tylko nie ja?
Kiedy ostatnio pokazała mi je przyjaciółka pracująca w drogerii to poczułam się jakby ktoś zaprezentował mi latający spodek.. Jedyne co mogłam powiedzieć to WOW!! Czego to ludzie nie wymyślą.. Kupiłam szary :)
Zdjęcia są strasznej jakości i nie widać dokładnie tego rewelacyjnego efektu, ale jednak pewna orientacja jest.





...ale krzywo.. no niestety tak to jest kiedy maluje się paznokcie przy lampce nocnej, grubo po dwunastej i z głową nieustannie opadającą na poduszkę... Tak czy siak na żywo wygląda to o niebo lepiej.

3 komentarze: