środa, 23 listopada 2011

Zimnooooo...

                 Za oknem mgła.. Na szczęście ciepłe skarperki i kakao rozgoniły ponury nastrój, który natrętnie narzuca się razem z pogodą.
                Co do skarpetek, to mama kupiła mi wczoraj takie czerwone wełniane w norweskie wzory! Szczerze to w okresie zimowym (czyli jak dla mnie od połowy września do połowy kwietnia;) mogłabym nosić je codziennie! Marzą mi sie jeszcze takie rękawiczki albo sweter w a'la norweskie wzorki.. no ale... zobaczymy po wypłacie.. (ostatnio zdecydowanie nadużywam tego zwrotu! hehe;D)



"Boję się świata bez wartości, bez wrażliwości, bez myślenia. Świata, w którym wszystko jest możliwe. Ponieważ wówczas najbardziej możliwe jest zło."


                    Zaczęłam dzisiaj czytać "Lapidarium" Ryszarda Kapuścińskiego. Cytat na górze jest właśnie z tej  książki. "Heban" i "Chrystus z karabinem na ramieniu" przeczytałam jednym tchem i mam nadzieje, że z Lapidarium nie będzie inaczej. Według mnie autor jest bezsprzecznym mistrzem reportażu. Mogę spokojnie polecić każdemu wszystko co napisał (w ciemno, bo nie czytałam wszystkich jego książek).

                   A poza tematem to tak sobie pomyślałam dzisiaj, że dobrze jak jest Ktoś.. Ktoś, kto mimo tych wszystkich lat, paru bolesnych sytuacji,  własnych problemów, zmartwień nadal jest taki sam, a nawet lepszy. Po prostu dobrze tak siąść, wypić kawe z kimś kto obejrzy z tobą piękny film (który już zresztą widział i znów na nim ryczał;) a później jeszcze podczas wspólnych żalów na zło tego świata opróżni z tobą butelke likieru i nalewki.. a na koniec jeszcze zdąży zwrócić twoją uwagę na piękne rozgwieżdżone niebo.

A to niebo nic sie nie zmieniło, wyglądało tak samo jak 10 czy 9 lat temu kiedy mając po naście lat obserwowałyśmy je leżąc na asfalcie;)

2 komentarze:

  1. aaaa ale mi miło się zrobiło ;* ;D Ty wiesz i ja wiem, że zawsze będę mimo iż czasem nie chce mi się tyłka z domu ruszyć ^^"
    P.S. już nie szpanuj tak tymi skarpeciochami bo i tak Ci je ukradnę ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. :) no tak mnie jakoś na sentymenty zebrało:) ja wiem że bedziesz:) innej opcji nie ma:**

    OdpowiedzUsuń